bvdesk.nl

DE GOEDKOOPSTE STATUTENWIJZIGING VAN AMSTERDAM EN OMSTREKEN

Procedure

SNEL GOEDKOOP

STATUTENWIJZIGING IN 6 STAPPEN



De procedure in 6 stappen :

Stap 1
Als u gebruik wilt maken van onze diensten vult u het
Opdrachtformulier statutenwijziging in.

Stap 2
U stuurt via info@bvdesk.nl de volgende stukken naar Het notariskantoor:

  • huidige statuten van de BV;
  • een kopie van uw geldig rijbewijs of paspoort:
  • een scan van het aandeelhoudersregister;

  • Stap 3
    Als Het notariskantoor het opdrachtformulier en voormelde documenten heeft ontvangen stuurt Het notariskantoor u de navolgende stukken toe:
  • Een concept van de akte van statutenwijziging.
  • Een toelichting op de statuten en een "handleiding" voor de BV
  • De door u te ondertekenen notulen / aandeelhoudersbesluit
  • De factuur
  • Stap 4
    U ondertekent de volmacht/aandeelhoudersbesluit (in aanwezigheid van een notaris) en stuurt deze samen met de volgende formulieren van de Kamer van Koophandel naar het notariskantoor (Antwoordnummer). Natuurlijk kunt u daarvoor bij Het notariskantoor van de statutenwijziging een afspraak maken, zij rekenen daar niets extra voor. Een andere notaris kan u er iets voor in rekening brengen.
    Formulier wijziging gegevens rechtspersoon

    Stap 5
    Als het notariskantoor de notulen of het aandeelhoudersbesluit heeft ontvangen en de factuur is betaald, wordt de akte op het kantoor getekend waardoor de statutenwijziging tot stand komt. Vervolgens schrijft het notariskantoor de gewijzigde gegevens direct in bij de Kamer van Koophandel.

    Stap 6
    Het notariskantoor stuurt u een officiële kopie ("afschrift"), en het originele (gewijzigde) uittreksel.
    Hiermee is de BV in 6 stappen een feit.

    Sneller kan niet !

    Kijk bij Spelregels voor meer

    Terug